על "חמים וטעים"

את הבלוג הזה פתחתי מכמה סיבות. אחת, כי אני אוהב אוכל, ורצוי שיהיה בריא וממלא. שתיים, כי רציתי לנסות לכתוב בלוג בוורדפרס, אחרי שהבלוג האחר שלי, דברים טובים, תפס תאוצה ומביא לי הנאה וסיפוק רב, אבל הרגשתי שהפלטפורמה של בלוגר קצת מיצתה את עצמה מבחינתי (תוכלו למצוא קישור אליו בצד ימין). ושלוש, כי אני נהנה לחלוק מתכונים טעימים עם אנשים, ואינטרנט הוא דרך נפלאה להגיע לאנשים שאתה לא מכיר ולחלוק איתם דברים שאתה אוהב ועושים לך טוב.

אני חייב להגיד כאן שהאוכל שאני מכין הוא לא תמיד הכי הכי בריא בעולם. וזאת מסיבה פשוטה, הוא חייב להיות גם טעים. אני לא שולק דברים בחמאה ולא מטגן בשמן עמוק, אבל קצת שמן עוד לא הרג אף אחד, ולא תמיד צריך להשתמש בקמח מלא, במיוחד במקומות בהם קמח לבן נותן טעם ומרקם יותר מוצלחים. עם זאת, ההנאה אינה שלמה אם הנפש נהנית מהטעם בעוד הגוף סובל מהתוצאות. ננסה להגיע ביחד לדרך האמצע, לאיזון הקסום הזה בו אפשר להנות וגם לשמור על הגוף המופלא הזה בכדי שישרת אותנו עוד שנים רבות.

אני אשמח לקבל מכם מתכונים עם תמונות וגם מאמרים על תזונה נכונה על פי תורות שונות, הרפואה ההודית, הסינית, נטורופתיה וכל שיעלה על דעתכם.

אני מקווה שתהנו, בתיאבון!

2 תגובות to “על "חמים וטעים"”

  1. טליה רוזן Says:

    שלום רב,
    גיליתי את הבלוג דרך מתכון לאורז מיוחד שפירסמת בתפוז.אשמח מאוד אם ניתן לקבל עדכונים למייל שלי,נראה לי שמדובר באוכל כלבבי.
    בברכה,
    טליה

    • ronbornstein Says:

      הי טליה, לקחתי לתשומת לבי והוספתי אפשרות להירשם כמנוי. רשמתי אותך כמנויה, ולכן אני מודה לך על היותך המנויה הראשונה שלי

כתיבת תגובה